Hayatımda bu kitabın sonu kadar çok az kitap bana dokunmuştur. Beraber yolculuğa çıktığınız, beraber savaştığınızı hissettiğiniz bir karakterin sonunda bu kadar sakin, yumuşak ve kati bir çaresizlikle kayıp gittiğini okumak gerçekten olumsuz anlamda etkileyiciydi ve maalesef kitabı bu kadar iyi yapan ana etmenlerden de biriydi