Merhabalar. Siteyi yeni keşfettim güya internet kullanıcısıyım ama hiç denk gelmemişim nasıl olduysa, nasip bugüneymiş.
Listeye eklemediğim unuttuğum kitaplar var isimlerini hatırlayamadığım ama onlar taş çatlasa 50 kitap etse bile 300 kitap eder. Liste yapmak iyiymiş insan ne kadar az okuduğunu fark ediyor... Bana kitap kurdu derlerdi memleketin kitap okuma durumunun ne kadar içler acısı olduğu kitap sayım sayesinde ortaya çıktı :)
Herkese iyi okumalar...