Nisanur Tokmak

Nisanur Tokmak
@munisbirokur_
Beklemek belki de işkencenin kendisinden daha ağır, daha yıpratıcı bir ceza.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her yeni gelen bir umut oluyordu, her geçen insan bir hayal kırıklığı.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Yarın ne getirecek bilmiyorum ama her şeyi doğru yapmış değil, " yaşadım," diyebilecek biri olarak ölmek istiyorum.
Sayfa 364·Kitabı okudu
Vazgeçmek bazen sahip olduğumuz şeylerin en iyisidir.
Sayfa 361·Kitabı okudu
Birinin utandığıyla öbürünün unuttuğu aynıdır bazen. Fazla takılmamak gerekir.
Sayfa 359·Kitabı okudu