şû

şû
@munisederler
unuttuk sanıyorduk meğer kaybolmuşuz
Keskin bir karamsarlığın can sıkıcı bir şey olduğu doğrudur. Lakin kışkırtıcı bir iyimserlik de her zaman keyifli olmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kıskançlık mutsuzun ruhunu kemiriyor.
Mutluluk normatif bir anlam kazanmış bulunuyor, yeni bir norm nakşediyor insanın alnına. Mutlu olmak zorundasın, yoksa hayatın yaşamaya değmez.
İlan panoları "Mutluluk!" diye bağırır. Reklam spotlarından "Böyle mutlu olursunuz!" kıvılcımları çakar. Broşürler "Daha fazla mutluluk!" vaat eder. Gezi düzenleyen kuruluşlardan "Mutlu olma garantisi"yle yer ayırtabilirsiniz. "Direksiyonu mutluluğa kırmanın yolları" başlığı atan gazeteler, çok geçmeden hayretle sorarlar: "Niçin daha mutlu değiliz?"
Fikrin pazarında tek geçerli akçe delildir.