J_Doe081967: Ben on iki kez denedim. Hap, içki, biçak. Bu kez çok ciddiyim.
Yalancıya bak. Denemek, başaramamak demektir. Tamamlamayı başaramamak. Planlamayı ve seçtiğin yöntemin her açısını gözden geçirmeyi başaramamak. Her zaman-HER ZAMAN-başaramama ihtimali var dır. Ama on iki kez olur mu?