Aslında ineklere has bir çekiciliği var denebilirdi.Onu yargılıyor ya da aşağılıyor değildim. Erkekti işte. Hepsi aynıydı.
Ona bakma. Onu dinleme. Farklı olabileceğini aklindan bile geçirme.
Rüzgâr saçlarımı dalgalandırınca, "Götür beni buradan," dedim içimden. Bu his her neyse, hissedemezdim onu. Ilgi miydi? Ayağa kalkıp gitmeye yeltendim.