Zayıf değilim. Ama bu, insanlara benimle dalga geçme hakkını vermez. Bu, insanlara bana sataşma, bana çirkin ya da değersiz deme, kimse beni istemeyeceği için kendimi öldürmemi söyleme ya da şişmanlığımla ve oburluğumla ilgili şarkılar uydurma hakkını vermez. HİÇ KİMSENİN, tekrar ediyorum, HİÇ KİMSENİN BİR İNSANI BU KADAR ÜZMEYE HAKKI YOKTUR.
"Tanri seni seviyor.Hayat, Tanrı'nın en değerli hediyesidir. Hediyesini bir kenara atarsan Tanrı'nın kalbini kırarsın."
Tanrı'nın kalbi mi varmış? Haberim yoktu.
Daha önce girdiğim bazı intihar panolarında insanlar gelip, "Sakın yapma. Intihar cevap değil," gibi şeyler söylüyorlardı.
Soruyu bilmiyorlar ki...
Ya da, "Hayat acımasızdır. Alışırsın," diyorlardı.
Teşekkürler.