Bazen; hayat yorar insanı...
Şarkılar yorar..
Beklemek yorar..
Afetmek yorar..
Hoş görmek yorar..
Boş vermek bile yorar..
Ve insan susar
Herşeye, herkese rağmen..
Elinden gelen tek şeyi yapar;
Bağıra bağıra susar...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa
Neler öğretti hayat bana
Gülerken ağlamayı
Sırtımdan vurulmayı
Aç susuz yaşamayı...
Daha neleri öğretti hayat bana
Bir sana yalvarmayı öğrenemedim
Bir de seni unutmayı