Murat yılmaz

Murat yılmaz
@muratUflaz63
"Güç, güçlü olmayanları yıpratır."
İlk görüşte aşka inanır mısınız?
Murat yılmaz
Evet inanırım?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yorumlarınızı merak ediyorum.
"On bir nüfuslu bir ev; do­kuz çocuk ile anne baba. Baba sanık. Beş kızını istismar etmiş. Anne ise evde yaşananları biliyor, çünkü kızları yaşadıklarını anneye söylüyor. Kızlardan en büyüğü babasının istismarından, ancak evlenerek kurtulabiliyor. Ama arkada kalıyor gözü. Kar­deşlerinde, annesinde ve hafızasında yer eden, silmeye çalıştığı o karanlık çocukluğunda...Hafızasından silme­ye çalışıyor geçmişini. Tacize uğramaya başladığında he­nüz çok küçük...Herkes okuma yazmayı sökmeye çalı­şıyor, o ise başına gelen şeyin ne olduğunu anlamaya...Sanığın, çocuklarına karşı eylemleri aynı, değişen sa­dece kızlarıydı. Geceleri herkes uyuduğunda kızının ya­nına gidip yatıyor, soyunuyor ve cinsel organını kızına tutturuyordu. Bazen de sadece oral seks yaptırıyordu. Kızlarından birine yaptığı istismarı ileri boyu­ta taşımış ve kızlığını bozmuştu. Her istismarın arkasından bı­çaklı tehdit geliyordu.Anne tüm bunları görmediği­ni söylüyordu, ama duymuştu. Fakat sağır kalmayı ter­cih etmişti. Hem de yıllarca. Anne eğer üstüne kuma gelmeseydi ve bo­şanmaya karar vermeseydi tüm bunlar yıllara gömülüp gidecek miydi? Düşününce, çocuklarının hayatı bu ka­dar mı değersizdi? Ya da o çocukların hayatını bir kuma mı değiştirecekti? Böyle mi olmalıydı?" Kardeşini Doğurmak , sf.257 #107595538
1000Kitap
Esma isimli okura yanıt verildi
Murat yılmaz
Aynen öyle 😓
Yorumlarınızı merak ediyorum.
"On bir nüfuslu bir ev; do­kuz çocuk ile anne baba. Baba sanık. Beş kızını istismar etmiş. Anne ise evde yaşananları biliyor, çünkü kızları yaşadıklarını anneye söylüyor. Kızlardan en büyüğü babasının istismarından, ancak evlenerek kurtulabiliyor. Ama arkada kalıyor gözü. Kar­deşlerinde, annesinde ve hafızasında yer eden, silmeye çalıştığı o karanlık çocukluğunda...Hafızasından silme­ye çalışıyor geçmişini. Tacize uğramaya başladığında he­nüz çok küçük...Herkes okuma yazmayı sökmeye çalı­şıyor, o ise başına gelen şeyin ne olduğunu anlamaya...Sanığın, çocuklarına karşı eylemleri aynı, değişen sa­dece kızlarıydı. Geceleri herkes uyuduğunda kızının ya­nına gidip yatıyor, soyunuyor ve cinsel organını kızına tutturuyordu. Bazen de sadece oral seks yaptırıyordu. Kızlarından birine yaptığı istismarı ileri boyu­ta taşımış ve kızlığını bozmuştu. Her istismarın arkasından bı­çaklı tehdit geliyordu.Anne tüm bunları görmediği­ni söylüyordu, ama duymuştu. Fakat sağır kalmayı ter­cih etmişti. Hem de yıllarca. Anne eğer üstüne kuma gelmeseydi ve bo­şanmaya karar vermeseydi tüm bunlar yıllara gömülüp gidecek miydi? Düşününce, çocuklarının hayatı bu ka­dar mı değersizdi? Ya da o çocukların hayatını bir kuma mı değiştirecekti? Böyle mi olmalıydı?" Kardeşini Doğurmak , sf.257 #107595538
1000Kitap
Murat yılmaz
İbret-i alem için bunlar gibileri idam gerekir
01.36
"Otobüsün sol camından manzarayı seyrederken, Sağ camından kaçırdıklarımızdan ibarettir hayat..."
1000Kitap
Murat yılmaz
Aynn öyle 😏