Çok doğru haklısın bir söz vardır ya ben inanmıyorum çünkü yalan geliyo mecbur kaldım diye tamam mecbur kalabilir insan ama kolay kolay pes etmek işte o zaman olmuyor ben ne yapsam elimden gelenin fazlasını yapıyorum olmuyorsa Allah'a bırakıyorum orda olmuyor demekki hayırlı değil bunu anlıyorum ama gidene Kalana zor Allah'ım sevdiğimiz insanlarls böyle bir şey yaşatmasın inşallah 🙏😔