“İnsan da meyve gibi.Ancak tabiatın verdiği kadar olgunlaşıp büyüyebilirsin bu topraklarda.Tabiat vermezse kurur,güdük,yoksul kalırsın.Ama lezzeti tohumundan gelir meyvenin.Tohumu,aşısı iyiyse ne olursa olsun lezzeti bozulmaz.Mayası iyi olan insanı hiçbir felaketin bozamayacağı gibi.”
Yetişkinlik döneminde huzuru bulmak olgun insan olmakla mümkündür.Bunun içinde “dünyada en iyi olmaya çalışmak” gibi bir illüzyon peşinde koşmak yerine, “dünya için iyi biri olmak”gibi hem gerçekçi hem de kişiyi huzura yaklaştıran bir yaklaşımı benimsemek gerekir.