-Güzelliğin portresini açıklayabilir misiniz bana?
+Saçları sarı ,gözleri ela ,elleri oldukça narin...
-Portrenin sahibi kim peki?
+Yaşamıyor maalesef.
-Başka bir portre açıklayamaz mısınız bana?
+Hayır
-Neden?
+Çizdiğim portrenin hiçbir zaman yaşamayacağını ve yaşatılmayacağını anladım.
-Başka bir portre çizmelisiniz,bunu kendiniz için yapmalısınız
+Portresini yapacağım kişi benim portremi yapabilecek mi peki?
-Neden yapamasın ki?
+Senin portreni yaptım bile.