Eğer iletişim kurmakta sorunlarınız varsa, bu bir lanet ya da tümüyle eşinizin hatası değildir. Yalnızca doğru eğitim ve deneyim eksikliğinden kaynaklanmaktadır.
Ana babanızın size neler hissettiğinizi ya da sizi neyin rahatsız ettiğini sormak için hiç zamanı, sabrı veya ilgisi olmamışsa, neler hissettiğinizden nasıl emin olabilirsiniz?
Eğer ana babalarımız olumsuz duygularını bastırmadan, sevecen bir iletişim kurmayı öğrenmiş olsalardı, bizler de çocukluğumuzda olumsuz duygu ve tepkilerimizi deneme-yanılma yöntemiyle keşfetmekten korkmazdık.