İnsanların çoğu kitapları gerçeklerden kaçmak için okuyor, oysa kitaplar insanı gerçeklerle yüzleştirmeli. Ben daha çok afyonlanmak için değil aydınlanmak için okuyorum. Peki sen?
Atanan meslektaşlarıma hayırlı olsun. Atanamayanlar da varsa 2. bir (başka) ihtimalleri onu değerlendirmeye gitsinler naçizane tavsiyem olur. Öğretmenlik mesleği son zamanlarda maddi manevi çok şey götürüyor.