📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seyir tepesiymiş,
Elimden tuttu
ve şehri gösterdi bana.
Işıkların ahenginden bahsediyordu,
farkında değildi;
gözleri şehri aydınlatıyordu.
Gözlerini kıstı,
şehir karanlığa büründü.
Ben gözlerine baktım sustum,
Şehir bize baktı sustu.
Musa İBİŞ
Kurban bayramıydı,
Sesini duydum, kara gözlerine baktım.
Canım fırlayacaktı yerinden,
Sessiz ve sedasız,
Bıçağının önüne uzandım;
Kurban olmaktan başka çarem yoktu...
Bende Kurban Oldum.
Musa İBİŞ