İyi bilinen, "kendinden nefret edersen başkasını sevemezsin" düsturu doğrudur. Ama bunun tersi, kendini seversen otomatik olarak öbürlerini de seversin, doğru değildir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşam, ölümün farkındaysak daha canlı, daha tatlıdır ve ölüm de yaşam olduğu için belirginleşir. Tanrı'nın şeytana ihtiyacı vardır. Özgürlük ancak kaderin zıttı olursa canlanır ve kader de ancak özgürlüğün zıttı olarak belirgindir. Zıtlar birbirini besler, her biri öbürüne dinamizm ve güç kazandırır.
Eğer karşılığında sevgi uyandırmadan seviyorsanız, yani seven bir kişi olarak dışa vurma yoluyla, kendinizi sevilen bir kişi yapamıyorsanız, o zaman sizin sevginiz güçsüzdür, bir talihsizliktir.