"Gökyüzü kararır
Mavi, siyaha döner
Yıldızlar yine de kafa tutar
Parlar senin için."
Sanırım bu söz, yazarın biz okuyucularına verebileceği en güzel mesajdı. Hepimizin günümüzde yaşıyor olduğu zor zamanları bir başkasının yaşadığını görüp sonuçlarının neler olacağını tahmin etmeye çalışırken, kendimi hiç bu kadar bir kitabın baş kahramanı gibi hissettiğim olmamıştı. Kesinlikle herkes okumalı ve bu düşünce seline katılmalı...