Kitap oldukça güzeldi. Bu kitap sayesinde bakterilere karşı önyargımı kıldı. Onlar bizim için hayatın en önemli parçasından biridir. Kitap oldukça ayrıntılara giriyor ama sanırım sizi sıkmayacağını düşünüyorum. Bu kitabı biyolojiye, tıpa ilgisi olan herkese şiddetle tavsiye ediyorum.