Hem kitabını okudum hem de filmini izledim. Yabancı bir yazarın hikayesinde Türk mafyasının ele alınışını görüyorsunuz. Sürükleyici,gerilimi yüksek ve bir solukta okunacak bir eser. Polisiye tarzı sevenlerin çok seveceği bir kitap. Kitap güzel olmasına güzel de filmi ise bir o kadar berbat. Sakın önce filmi izleyip sonra okurum demeyin hatta filmi izlemeyi bile düşünmeyin.