Uzun zaman önce çok değerli bir dostumun hediye etmesi üzerine okuduğum çok sevdiğim mükemmel bir kitap. Okurken inanılmaz akan ve hikaye içerisinde çok güzel alıntılar bulunan harika bir kitap. Okumayı düşünen arkadaşlar hiç düşünmeden alıp okumalı, asla pişman olmazsınız.