Açıkçası Gregor'u bir arkadaşımdan öğrenmiştim. Twitter'da paylaştığı Tweet'leri gerçekten beğeniyordum güzel düşünceler paylaşıyor. Kitap hazırladığını öğrendiğimde neden bilmiyorum ama almak istediğimi düşündüm ve köşeye bir miktar para atıp kitabın yayımlamasını bekledim. Sonrasında kitabı satın aldım eve geldi okudum. Gregor'un kitabı için çok heyecanlanmıştım. Ama aslında kitap Twitter sayfasıyla benzer olduğunu görünce açıkçası biraz üzüldüm. Elbette kitap Twitter sayfasının aynısı demiyorum. Sadece azımsanmayacak kadar fazla benzerlik olunca biraz gereksiz heyecanlandığımı hissettim. Ben nedense çok daha farklı bir kitap bekliyordum. Kitap içeriği gayet güzel ve hoş.
Gregor bu kitapta okurlarına tüm yaşanmışlıklarını kabullenerek kendisini sevebilen insanların aslında gerçek evinin, insanın göğüs kafesi olduğunu anlatıyor.