Mustafa

Mustafa
@mustafaozdal
Sadece birisiyim ve o kadar. Gullible
“Onunla mutlu olabileceğine inanıyordu, artık bir araya gelmeleri imkansız göründüğü halde.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anne... Ben iyi değilim. Neyi tuttuysam elimde kaldı. Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem...
Alıntı
Hayat değişir. Aşkı kaybederiz. Arkadaşlarımızı kaybederiz. Hiç kaybetmeyeceğimizi sandığımız parçalarımızı kayıp ederiz. Sonra, biz farkına bile varmadan bu parçalar geri gelir. Yeni aşklar başlar. Daha iyi arkadaşlıklar ediniriz. Ve aynaya daha güçlü, daha bir bilge versiyonumuz bakar. Bir şeyler ne kadar kötüye giderse gitsin iyi günlerde gelecektir. Güzel günler yaşayacağınızı ummak ve hayatta karşınıza çıkan gülümsemeleri ve neşeleri kabul etmek hayatta ihtiyacınız olan şeydir ~Preetham Mohanty
Alıntı
Güçsüz değilsin sadece insansın her şeyle savaşamazsın.
Alıntı
Ne olduysa hayırlısı için oldu. Ne olduysa hayırlısı için oluyor. Ne kaybettin ki ağlıyorsun? Ne getirdin ki kaybettin. Ne yarattın ki yok oldu? Ne aldıysan buradaydı. Sana bugün ait olan Dün başkasına aitti Yarın da bir başkasına ait olacak. O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?
Alıntı