Şu dünyada işe yaramaz insanlara bizim ülkemiz kadar ihtiyaç duyan başka bir ülke yoktur. Bizde Düşünce sürekli eylemle ilişkilendirilip yozlaştırılıyor. İnsanların aşırı çalışıp az eğitim aldıkları bir çağda yaşıyoruz, çağımızda insanlar o kadar çok çalışıyorlar ki sonunda aptallaşıyorlar.
Uzun zamandır kitap okuyamadığım için mi her cümleyi tekrar tekrar okuyorum yoksa çeviri mi berbat??
Alıntı
"İnsan zengin olmadıktan sonra, cazip bir adam olmanın faydası yoktur. Romantizm işsizlerin uğraşı değil zenginlerin imtiyazıdır. Yoksullar kullanışlı ve yavan olmak zorundadır. Sürekli bir gelire sahip olmak, etkileyici olmaktan iyidir."