Biliyorum geri çekilmek bana yakışmaz.
Fakat bu kez çok yorgunum.
Sanki içimdeki şey sonunda suskunluğu seçti.
Bu yenilgiyi kabullenme değil,
Sadece tek başıma verdiğim savaşların yorgunluğu.
Oysa içimdeki ışığın hiç sönmeyeceğini sanan bendim.
Şimdi suskunluk ve benden geriye kalanlar arasında öylece duruyorum.
Anlamaya çalışıyorum
Işık nasıl yorulabilir?