Goethe sanki anlatmak istediklerini daha okunası halde yazsa yine dünya klasiği olurmuş. Okunası yani okudukça kitap için konu bütünlüğü var diyebilsek, çoğu cümleleri " bu neden var " ya da neden b kadar uzatılmış diye düşünmeksek... gibi. Okurken kitabın yüzyıllar öncesinde yazıldığını, yazın dünyasının dönemsel farkını, akcılığın olmayışını hiç bir zaman unutmanıza izin vermeden okuyabileceğiniz, felsefik, sembollerden oluşan bir tiyatro eseri...