mUTİULLAH NURSAÇAN

"Ölüm Hakk'tır, sevgi baki.." O değil de Sefer çok Seferce ölmedi mi? Yani sağlam öldü. Ölmenin sağlamı olur mu demeyin, olur. Ölmeyi de hak etmek lazım. İçinizi tekrardan parçalamak gibi olmasın ama Sefer’in mükemmel vedasını da şuracığa bırakıyorum, ne kadar Seferce olduğunu bir kez daha görün diye. İçimizi en çok acıtan ölümler diye bir liste yapsak, Sefer şu vedası ile bir numarayı zorlar, benden demesi. "O vardı Bir de ben vardım Sonra bir de sessizlik Öylece oturduk Sonra birden kaldırdı kafasını, gözlerimin içine baktı Ben de onunkilere baktım Bir süre öylece bakıştık. Sonra dedi ki Eğer insan canını sevdikleri için feda edemeyecekse bir gün Aldığı her nefes haramdır. Sonra kalktı gitti. Ben ise kaldım. Düşündüm. Haklıydı... Eğer hayat varsa, onun da bir anlamı varsa ölümün de bir anlamı olmalıydı. Zaten hepimiz şu üç günlük dünyaya ölmek için doğmadık mı? Demek ki ölüm yaşamın ta kendisi... Benim de şu üç günlük dünyadan kârım sevdam olsun. Eskiler uçuruma boşuna yar dememişler Şimdi yârim için şu derin yardan geçiyorum Değersiz canım aşka feda olsun. Şimdi ölümüm bütün hayatımı anlamlı kılacak Unutmayın Ölüm haktır. Sevgiyse bâki.
Roman
mUTİULLAH NURSAÇAN
Merhabalar ben bu kitabı baya dir arıyorum acaba ulaşabilir misiniz ben mesaj atamıyorum da size bir şey danışacaktim sizlere . teşekürler ederim
Reklam
Hükmü düşer metni kutsalın Amen pouya’nın sesinden kelam dinleriz sonra Neden olmasın dinleyelim benazir İnleyelim lisanımızca Gezmelere çıkaralım gökyüzünü Ve özeti olsundur ki Ölüm çok loş bir akıbettir ve politikayı zül addeder hamavet Yalanın nihayeti hüsrandır tenzih ederim seni Seni tenzih ederim sen ki bende bir hira hurisi Çok net görüyorum seni iyisin
mUTİULLAH NURSAÇAN
Merhabalar ben bu kitabı baya dir arıyorum acaba ulaşabilir misiniz ben mesaj atamıyorum da size bir şey danışacaktim sizlere . teşekürler ederim
Siz hiç, hayal kırıklığına uğrayacağınızı bile bile, Her gece yüreğinizde yeşerttiğiniz binlerce umutla, Birini, pencere kenarına oturup kırk yıl bekleyecek kadar sevdiniz mi? ◇ Tahsin Özmen
Şiir
mUTİULLAH NURSAÇAN
Evet