mutlulugummm

mutlulugummm
@mutlulugumsun
Gitmek için bahane aradığımı sanırdın ya, yanıIdın! Gitmeye bahanem çoktu da, hep kaImak için bahane aradım, ama yoktu!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BeIki de sen hakIısın, gitmek en koIayıdır asIında; ama gittiğin yerde aradığını buIamazsan, dönmek koymaz mı insana?
Annem, yaşı iIerIedikçe eIim koIum ağrıyor diyor. Ah be annem benim yaşım kaç ki her gün soI yanım ağrıyor.
Hergün biraz daha artan sensizliğe kafa tuttum. Ama mutlu ol seni unutamadigim yerde kendimi unuttum.!!!
Bana yol vermeyi düşünmeden önce… Sana verdiğim yolda yürümeyi öğren…