Çoğu şey insanın kendi yüreğinde olup biten durumlara bağlıdır. Mutluluk, üzüntü veya keder gibi durumlar içinizde ne kadar beslediğinize, ne kadar güç verdiğinize veya tam tersi ne kadar yüzleşip vedalaşmaya çalıştığınıza bağlı olarak hayatlarını sürdürülebilirler. Belki de hayatta ki birden fazla şey için kendi kendimizi dinlememiz, anlamamız lazım...
#kendikalemimden