Özlem

Özlem
@muzmindzzk
Burası "ben"im.
Bayağı hayatın uçurum kenarı süsleri...
İnsan ve Duygular
Reklam
Önce aşk vardı.Gökler kat kat kurulmamış,yeryüzü kadem kadem örülmemişken aşk vardı.Ay geceye saklanmadan ve gölge güneşe nikahlanmadan aşk vardı.Dağlar yerin boynuna gerdanlık misali takılmamış ,yıldızlar gökyüzünde billur avizeler gibi yakılmamıştı ve aşk vardı.Hava suyla dertlesip toprak için ağlamamışken ve su toprakla bir olup ateşe kin bağlamamışken aşk vardı.Imkan boyunduruk altına alınmamış zaman ve mekan ona cellat kılınmamışken aşk vardı.Çamur meleklerin elleriyle karışmadan ruhlar yıllara yenik düşecek bedenleriyle buluşmadan aşk vardı.Kaderi heceleyen mühürlü defterden ve üzerine ant içilen kalemden önceydi O.Önce yoktu ve aşk vardı...
Tek bir satır yıllardır çabalayıp kurduğun kulelerini yerle bir ediyormuş, hayat işte.
İnsan ve Duygular
Sürekli artar mı insanın hassasiyeti? Nedir bu kabına sığmaz hareketlilik? Sanki içimde yanardağ patlıyor, yamaçlara vuruyor sertçe dalgalar ve ben sessizce duruyorum.
İnsan ve Duygular
Bırak tahayyül etmeyi tahammül edemiyorum ben.
İnsan ve Duygular
Reklam