Özlem

Özlem
@muzmindzzk
Burası "ben"im.
... Her seyi doktorların becerisine bırakıp tevekkülle bekleyecek durumda değildim. Sonucu garantiye bağlamanın bir yolu olmalıydı.. Başıma gelenleri, çevreden gelen tepkilere rağmen Tanrı 'nin bir cezasına bağlamak istemiyordum. Başı sonu belli olmayan bir evrende bir damlacık bile olusturamayan dünya yüzeyindeki milyarlarca yaratık arasından ulu Tanrı 'nın beni seçip göz nurundan yoksun bırakması düşüncesi çok ilkel ve onu küçültücü bir putperestlik gibi geliyordu bana. O büyük yaratıcı kurduğu düzenin yasalarını koymuş, insana da bunları tanıyıp anlayarak uyum yollarını bulmaları gerekli aklı vermişti. Durumumdan o sorumlu değilse ona yalvarmak, beni bu zindandan kurtarmaya yardımcı olmasını dilemek onu sorumlu tutmak kadar anlamsız değil miydi? Fakat ondan başka kimden medet umup yardım dilenebilirdim?..
Sayfa 73·Kitabı okuyor
Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Önce aşk vardı.Gökler kat kat kurulmamış,yeryüzü kadem kadem örülmemişken aşk vardı.Ay geceye saklanmadan ve gölge güneşe nikahlanmadan aşk vardı.Dağlar yerin boynuna gerdanlık misali takılmamış ,yıldızlar gökyüzünde billur avizeler gibi yakılmamıştı ve aşk vardı.Hava suyla dertlesip toprak için ağlamamışken ve su toprakla bir olup ateşe kin bağlamamışken aşk vardı.Imkan boyunduruk altına alınmamış zaman ve mekan ona cellat kılınmamışken aşk vardı.Çamur meleklerin elleriyle karışmadan ruhlar yıllara yenik düşecek bedenleriyle buluşmadan aşk vardı.Kaderi heceleyen mühürlü defterden ve üzerine ant içilen kalemden önceydi O.Önce yoktu ve aşk vardı...