Şimdi dünya kana bulanmış bir aşk şarkısı ve ben yüzüstü bir dökümanım. "Herşey ben yaşarken oldu" ya da HERŞEY BEN DOĞARKEN ÖLDÜ.
-Alo insan mı?
-Evet buyrun.
- İçinizde bir yer ayırtmak istiyorum da....
-Kapalıyız efendim. İçimiz kalabalık...
Ben yürekli bir istifa mektubu gibi geri alınamaz şeylerin peşindeyim. Neredeyim? İçimin dışındayım. Dışımın içindeyim. Kimdirim bu dünyada, ben bir neyim?