Bugün çok isteyerek aldığım bardağım kırıldı. Kendimi gerçekten çok kötü hissettim. Daha alalı bir gün olmamıştı. Sonra biraz düşündüm. Kendimi bu kadar yıpratmama değer mi alt tarafı bir bardak. Eğer bu durum beni üzüyosa aynısından alırım yine. Çünkü bu dünyada kendimizden daha değerli hiçbir şeyimiz yok.
Bu yüzden dünyevi şeylere kendimizi fazla bağlamayalım. Hayatın tadını çıkaralım.
Yeni bir kitaba başlamak...
Yeni insanlarla tanışmak gibi hissettiriyor. Onların fikirlerini, hayatlarını okumak bana keyif veriyor. Biraz da olsa gerçek hayatın iğrençliğinden uzaklaşmama yardımcı oluyor. Bence buna herkesin ihtiyacı var.