Bence güzel bir kitaptı. Bende etkisini bıraktı. Dizi gibiydi çabucak bitirdim. Vermek istediği fikir de çok iyii. Romantik severlere kesinlikle tavsiye ederimm.
Yağmur SonrasıSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201320,6bin okunma
Çok çok çok iyii. Gerçekten okuduğum en iyi polisiye roman. Üstüne hiçbir kitap tanımam. Sherlock Holmes' un zekasına hayran kaldım. Kesinlikle okuyun okutturun.
Serinin diğer kitapları arasında en beğendim bu oldu. Çünkü diğer kitaplara kıyasla bu kitabı okurken acaba ne olacak diye merak ettim. Daha ilginç bir konusu vardı. İki puanı dedektifin ruh hali ve ev hayatını anlatan yerlerden sıkıldığım için kırdım. Tavsiye ederim.
İlk kitaba göre daha sürükleyici ve akıcıydı. Dedektifin ev hayatı ve ruh hali de anlatılıyor. Bu beni sıkan bir durum. İlk kitapta da öyleydi. Ama yine de tavsiye ederim. Güzel bir kurgu olmuş.
İyi denilebilecek bir kitap. Fakat Sherlock Holmes okumuş biri olarak bu kitap beni hiç etkilemedi. Kurgu fena değildi ama şaşırtmadı açıkçası. Bu kadar adını duyduğum bi kitabın beni etkilemesini isterdim. Kitapta cinayetin ayrıntıları az verilmişti bana göre. Daha çok dedektifin ruh hali anlatılmıştı. Belki de bu yüzden bana çok hitap etmedi.