s.

s.
@n3penthe
eşref-i mahlûkat nedir bildim.
"Herkes kendi halindeydi,ben de kendi halimdeydim.Doğal bir hüznüm vardı, başka türlüsü olamazdı zaten"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir boşluk var hep, sözlerle doldurulmuş, içimi yakıyor o doldurulmuş boşluklar, elimi kolumu bağlıyor, neresinden tutayım, nasıl anlatayım..
depremden korktuğumu biliyordu
Bu ülkede ölmek sıradan bir şakadır.
"kendini bu kadar alçaltan biri,kendi kendini bu kadar aşağılayan biri, daha diğerleri buna yeltenmeden bu aşağılamayı kendine yapan biri,üstüne de bundan zevk alan biri,insan olabilir mi?"