s.

s.
@n3penthe
eşref-i mahlûkat nedir bildim.
Yaşamam bir beyazlık gibi sanki Eksik bıraktığım her şeyim yarım kalır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"uyumak istemiyorum" dedi "neden" dedim, "en kötü düşünceler yatarken aklıma geliyor."
"Esas sıkıntı da kollarımda bacaklarımda değildi zaten, tam boğazımdaydı, beni gırtlağımdan kavramış sıkıyorlardı.Bu işkence yarım saat kadar sürdü, ardından karanlık bir ormanın derinliklerinde kaybolmuşum gibi tuhaf bir sakinlik çöktü üstüme.Zincirlere bağlandıktan, özgürlüğünü yitirdikten sonra gelen sakinlik, ölüm sakinliği."
"..düş kırıklığından da öte kalıcı bir hissizliğe giden yolun başındaydım."