'ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı.
sesin fotoğrafı
boşluğun fotoğrafı.
parmak uçlarındaki karıncanın,
ruhtaki üşümenin fotoğrafı...
ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı.'
Şükrü Erbaş
-peki ya sen,hala bekliyor musun?
-beklemek,şimdi hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız
-peki ya umut?
-umut, şimdi hiç görmeyen birine gökyüzünü anlatmak kadar zor ve imkansız