"Gurur ve kibir kelimeleri çok kez birbirine karıştırılırsa da gerçekte başka şeylerdir.Bir insan kibirli olmadan da gururlu olabilir.Gurur daha çok kendi nesfsimize duyduğumuz saygı ile ilgilidir; kibirse başkalarının bize duymasını istediğimiz saygı ile ilgilidir."
Bütün mektupları unut Frida. Bazı gerçekler vardır, bıçağın ucu kadar sıcak. Gitmek istediğimiz yerler vardır, gömülmek istediğimiz şarkılar. Oysa dürüst bir hayat için yaşlanıyor herkes ve anılar, adresi silinmiş evlerde saklanıyor. Belki unutmayi beceremiyoruz Frida, aklımızda hep eski sözlerin yükü. Neye dokunsak, orası çamurlu bölge. Nereye baksak,ordan bir rüzgar geliyor yüzümüze. Çürümek de böyle bir şey Frida. Eşyalar yalnızlasır, kapanır kapılar ve tavan batar tenimize...
Diego'dan Frida'ya✨