Neslihan Demiralp

Neslihan Demiralp
@n_demiralp
"Güzel şeyler yine olur düşürme omuzlarını..."
Bu hikayenin Aşiyan'ı ben, aşığı sen olduğun sürece sevgilim bize her yer yuva olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çünkü sana geç kalmak istemiyorum..."
"Nasıl anlatsam bilemedim.Bin sene heyecanla beklediğin şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi."
"Gurur ve kibir kelimeleri çok kez birbirine karıştırılırsa da gerçekte başka şeylerdir.Bir insan kibirli olmadan da gururlu olabilir.Gurur daha çok kendi nesfsimize duyduğumuz saygı ile ilgilidir; kibirse başkalarının bize duymasını istediğimiz saygı ile ilgilidir."
Göğe bak İzmir Ege seni özledi...