" Gercekten de ölüm ve yaşam, şeref ve şerefsizlik, acı ve zevk, zenginlik ve fakirlik ,bunların hepsi hiçbir ayrım gözetmeksizin hem iyi hem kötü insanların başına gelir .Çünkü bunlar kendi başlarına ne onurlu ne de utanç vericidir .Yani ne iyidirler ne de kötü. "