Daha önce başlayıp yarım bıraktığım bir kitaptı uzun aradan sonra bu defa tamamlayabilirim diyerek tekrar başladım, tamamladım ama zorla… Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim kitabın içindeki yazım yanlışları birkaç sayfadan sonra çok dikkat çekmeye başlıyor sırf bunun için bile bırakabilirdim okumayı ama neyse ki bitirdim. Bir daha Ahmet Ümit okur muyum, sanmam.