Bu kitabı diğer okurlarına okumasını tavsiye ederim.dusundurucu,eğitici, bilimsel okurken ağır gelse de beğendim.daha iyi anlamak için bir kez daha okumalıyım
Evet çok beğendim birkez daha okumak isterim kitabin ismi çok güzel insanın huzurlu olmasını sağlayan en önemli şeylerden biri; herşeyi bilmediği ni, herşeyi bilemeyeceğinive bunu bir sorun olmadığını fark etmektir.