Kimse görmese, kimse bilmeseydi keşke. Çünkü herkes size acımaya başlayınca kederiniz, güneş alan bir çiçek gibi büyür. Acımanın peşi sıra merhamet gelmiyor ne yazık ki. Öfke geliyor. Herkes öfkesini sizden çıkarıyor. Kendisine yapılan kötülüklerin bedelini size ödetiyor.