Disiplin bir acı lokmadır. Onu yüzümüz buruşmadan çiğnemeyi bilmeliyiz. Nefsimize sorarsak,disiplin bir iğneli fıçıdır. Rahat bir döşeğe girer gibi bu iğneli fıçıya girmeyi bilmeliyiz. Bunun için nefsimizi yenmek lazım. Dinimizde "büyük cihat "diye bir tabir var,bilirsiniz. Büyük cihat,milyonlarca insanın bir o kadar insanla kavgası değildir. Tek kişinin öz nefsiyle cengidir. Efendiler, büyük cihadı ögrenelim!