"NATO'nun bazı üyeleri, bir saldırı karşısında Türkiye'yi korumamak yönünde bahaneler bulmak için elinden geleni yapmakta. Alçakça bir şey değil de nedir bu?
Yıllarca ortak askeri tatbikat yap, aynı askeri cephe içinde ol; şimdi savaş tehdidi karşısında Türkiye'yi yalnız bırakmaya çalış.
Bu tavırları içime sinmiyor, sinmeyecek."
"Barış yanlısı iki siyahi rakip konuşurken biri ötekine 'en büyük korkum şu' der, 'bir gün beyazlar bize sevgiyle yaklaşacaklar ama bizden sadece nefret görecekler.'
Doğrusu benim de korkum bu."