Ölüme bu kadar takılıp kalma oğul !
İnsanlar ölmek için doğuyor.
Zaman bir bezirgân,
Ölüm alır, ölüm satar.
Gecede ve gündüzde, gençte ve yaşlıda ,
İyide ve kötüde hep budur yaptığı ..
İnsan gaflete kapılıp zamanı öldürdüğü için yapar bunu. Bir intikam alır gibi.
Ve zamanlar öldükce ölümün zamanı gelir.
Kaçışı olmayan , kurtuluşu bulunmayan andır o ..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!