Kendi mutlaklarımızın ötesini asla göremeyiz ve daha ciddisi, buluşmaktan, karşılaşmaktan vazgeçtik. Bu daima aynalarda kendimizi tanımadan yalnızca kendimizle karşılaşıyoruz. Eğer kendimizi farkedersek, başkasında yalnız kendimize baktığımızın, çölde tek başımıza olduğumuzun bilincine varırsak, deliririz. Ben, kendimi ötemi görme ve birine rastlama şansını bana bahşetmesi için kadere yakarıyorum.