Kim olduğumu unuttum. Kayıplardayım ama dünyam simsiyah degil sürüklendiğim yerde konumlandıramıyorum kendimi. Hangi rengin, duygunun yanılsaması bu. Bu şekilde hissettiren nedenini bilmeden yürüdüğüm yol mu yoksa bu yolun doğurduğu sonuç mu? İnsanların varoluş sebebi benimsediği fikirlerse ben şu an yok muyum?