Düş'sel Yalnızlık***

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim olduğumu unuttum. Kayıplardayım ama dünyam simsiyah degil sürüklendiğim yerde konumlandıramıyorum kendimi. Hangi rengin, duygunun yanılsaması bu. Bu şekilde hissettiren nedenini bilmeden yürüdüğüm yol mu yoksa bu yolun doğurduğu sonuç mu? İnsanların varoluş sebebi benimsediği fikirlerse ben şu an yok muyum?
"Yolu gözünde büyütenin yürüyüşü yavaşlar..."
Meyve: olgunluktan çürümeye geçiş olacaktır; ama yokluktan varlığa da... Yaşamdan ölüme; ama bir o kadar da, ölümden yaşama...
Şimdi gene, dışıma çıksam Gitsem, eski yerlerime baksam Kendimi bulamayınca korksam ge ne de ne yapsam yap sam.