nk

nk
@namutenahizerre
✿⁠ sen Allâh diyordun.. Allâh, azze ve celle. النور
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allâh dostlarının sözleri, suyu tatlı ve içimi hoş bir nehir gibidir. fırsatını bulduğunda bu sudan kana kana iç. umulur ki kalbinde çiçekler açar.
Sayfa 15 - çamlıca yayınları, mevlânâ·Kitabı okuyor
nk
Özden Söze , tavsiye ederim bayan Piglet 🌼
Bazen aslında kendi kıymetimizi bizim belirlediğimizi hissedebilmemiz çok zorlaşıyor. Birinin küçük bir tenkidi bile kendimizi yetersiz hissetmemize, kendimizi küçük, kıymetsiz hissetmemize yetiyor. Daha da kötüsü bazen bu yetersizlik hissi bizde yok olma isteği uyandırıyor. Artık tek isteğimiz bu, dünyadan yok olmak. Neden? Çünkü kimse bize değer vermiyor, herkes bize kötü hissettiriyor. Bir de bu hissin yok olması, azalması, bastırılması çok zor... Ama aslında kendi değerini belirleyen kendini kıymetli yapan yine insanoğluydu. Bunu bilmek değil de sanırım asıl mesele bu bildiğimizi uygulayabilmek...
nk
"Kendi değerimiz" diye başlayan cümlelerden niyeyse ürküyorum. Hakk'ın sınırlarını korumak ayrı bir şeydir, kendi değerini belirlemeye çalışmak ayrı bir şey sanki. Açayım inşâAllâh, Allâh âdildir, adâleti sever. Her şeyi ve kesi yerli yerine koymuştur, her abdinin de yeri bellidir. Annenin, babanın, zevcin, hâcenin.. Ve dahi şahsın. Yönün abdi acize dönük olduğu zaman ki "değer ve kıymet" beni afallatırken, Hakk subhânehûya dönükken ki verilen değer ve kıymet "Allâh için sevmek" çatısı altında kalbime sürûr oluyor. Ve büyük bir nasîbdir, Allâh payidâr eylesin cümlemizi. Kişinin kendi değerini ve görülmeyi talep ettiği ilişkiler sağlıklı olmamakla birlikte esasında nefsî oluyor. Hem güçten de düşürür. Ama Rabbine dönük kalpler hemhâl olduğunda, merkez Allâh olduğu için herkes yerli yerine oturur, bir değer talebi oluşmaz, bir değersizlik hissiyle de boğuşulmaz. Nûr alâ nûr olur Allâhûâlem. Sevmek biraz da sevdiğini Hakk'a yâr etme sevdâsı değilde nedir ki? Âşkolsun!
merak ediyorum, cümlelerimin tamamen kısalacağı günün ne zaman geleceğini.
nk
yandığında