Narliyy

Bu yüzden varoluşumuzunda sebebi olduğunu düşünüyorum
Nedensiz hiçbir şey yoktur. Nedensiz bir sonuç saçma bir ifadedir.
Sayfa 12·Kitabı okuyor
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"iradenizin kendinizi pencereden aşağıya atmayı isteme veya istememe özgürlüğüne sahip olduğuna inanıyor musunuz?"
Sayfa 12·Kitabı okuyor
Alıntı
Yoksa bile dünya var olmağa devam ederse belki olucaktır
İstedikleri her şeyi düşünüp hisseden, bütün düşüncelerin efendisi üstün zekalar mevcut mudur?
Sayfa 11·Kitabı okuyor
1000Kitap
O zaman yaptıklarımızdan biz değil birincil neden sorumlu
Dolayısıyla dü­şünmemi ve hareket etmemi sağlayan birincil nedene dair herhangi bir şey öğrenebilmem imkansızdır.
Sayfa 11·Kitabı okuyor
1000Kitap
Bu durumun tabiatımla bağdaşmadığını pekala hissedebiliyorum
Sayfa 11·Kitabı okuyor
Alıntı