Sonra anladım ki, Sonya, herkesin akıllı olmasını beklemeye kalkarsam bu çok uzun sürecek... Sonra gene anladım ki, asla gerçekleşemeyecek bir şeydir bu, insanlar değişemeyeceklerdir, kimse de değiştiremeyecektir onları, bunun için çaba harcamaya değmez...
Ne mi yapmalı? Koparılıp atılması gereken her şeyi koparıp atacaksın, hepsi o kadar... Acılara da katlanacaksın kuşkusuz! Ne? Hala anlamadın mı? Neyse,zamanı gelince anlarsın... Insana önce özgürlük ile güç gereklidir.