Nərmin

Nərmin
@narmin_12
Citius,altius,fortius️
Sonra anla­dım ki, Sonya, herkesin akıllı olmasını beklemeye kalkarsam bu çok uzun sürecek... Sonra gene anladım ki, asla gerçekleşe­meyecek bir şeydir bu, insanlar değişemeyeceklerdir, kimse de değiştiremeyecektir onları, bunun için çaba harcamaya değmez...
Sayfa 492·Kitabı okudu
Reklam
Bir aynadır doğa, hem de aynaların en iyi göstereni... Bak ona, kendini zevkle izle.
Sayfa 403·Kitabı okudu
Ne mi yapmalı? Koparılıp atılması gereken her şeyi koparıp atacaksın, hepsi o kadar... Acılara da katlanacaksın kuşkusuz! Ne? Hala anlamadın mı? Neyse,zamanı gelince anlarsın... Insana önce özgürlük ile güç gereklidir.
Sayfa 388·Kitabı okudu
Hayır, bir kez verildi bana bu yaşam, bir daha gelmeyeceğim dünyaya.
Sayfa 322·Kitabı okudu
Geniş bilinç ile derin yürek için acı da, üzüntü de her zaman zorunludur.
Sayfa 311·Kitabı okudu
Reklam